18 november

Oj oj oj va längesen sist!

Vad har hänt sedan dess?! Ganska mkt faktiskt..Hann vara sjukskriven i en månad eftersom jag åkte på körtelfeber, huh önskar ingen att få så ont som jag hade då. Kunde inte äta eller dricka på två dar. När jag sedan åkte in till sjukhuset så blev jag inlagd direkt! Med dropp och grejer..Blev liggandes där i 4 dagar=(
Men trevligt att så många kom och hälsade på mig efter att dom fått reda på att jag va där..Glömde lite bort det=S Sorry! Men sen ringde dom hem och efterlyste mig så då insåg jag ju att jag va saknad iaf! Underbara vänner man har!

Sen har jag ju gått och blivit med pojkvän också sen drygt en månad tillbaka. Tycker så mkt om min John=)

Vad har hänt mer? Massor man jag orkar inte riktigt skriva om allt men jag och Anna har iaf genomfört våran tävling som vi började prata om på Island fast vi gjorde det till en skoj halloweentävling istället, den andra får nog bli i vår eller nåt istället=) 

Nu ska jag försöka att bli lite mer ordentlig och skriva lite titt som tätt i bloggen, är ju ganska roligt att gå tillbaka och läsa ibland!

Tack o hej!

Kommentarer
Postat av: Lina

Kram & Lycka till! Cärla skickar med en puss!

2008-11-29 @ 13:04:35
URL: http://linahallberg.blogg.se/
Postat av: monika

Åh va trevligt,lilla söta Cärla=)

2008-11-29 @ 15:24:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0