8 maj

Nu vill jag inte vara sjuk längre=( har varit sjuk i över en vecka nu och jag har varken tid eller råd att vara sjuk längre nu!!

Ja vad har hänt sen sist..?? Inte så väldans mkt har varit ganska lugnt och jag har umgåtts med mina goa vänner, men jag HATAR att va sjuk=( Har ju lyckats smitta ner tre st med, Klas, Ellie och mamma. Dom är säkert jätteglada på mig nu! Enda fördelen va ju att jag slapp va sjuk själv,för i både tis och ons va jag en sväng hos Klas så satt vi och sjukade ikapp framför ett antal filmer! Kändes bra också att se nån som va lite dåligare än jag med för nu har ju min sjuka vänt och är på väg åt rätt håll=) 

Ja jag vet faktiskt inte riktigt va jag ska skriva om, ska nog gå och städa lite nu och sen kommer Emmelie så ska vi rida en sväng sen tänkte jag åka till mina små kossor i em om jag inte blir sämre men det hoppas jag inte jag blir=(

Tack och hej från sjukstugan!!

Kommentarer
Postat av: Anna Jonasson

Hej min sjuke vän! Hoppas du e bättre nu! Jag har haft rethosta i 5 veckor nu och jag börjar bli ANINGENS trött på det nu...

Vad jobbar du med nu?

Kram Anna

2008-05-11 @ 13:12:00
URL: http://annajonasson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0