29 maj

Va dålig jag är på att skriva på min lilla bloggis..varken hinner eller har nån större lust till att sitta vid datorn när det är så fint väder ute! Skulle kört lastbil idag egentligen men det fanns inget foder att hämta i Lidköping förrän i em och jag känner inte för att vara ute hla kvällen och komma hem jättesent när jag ska upp till kossorna i morrn.
Blev en hemmadag ist, men oj va mkt jag har fått gjort=) Har städat och fixat inne och i stallet,ridit och räffsat gräs och lite sånt så jag känner mig rätt nöjd=) Blir väl kanske en sväng till på hästryggen sen...

Vad har hänt sen sist?? nja inte så mkt skillnad, jobbar fortf på Nybrohult när jag inte är med och kör bulkbil...Bonde söker fru har sänts och oj jag syntes väl två sekunder eller nåt=P men skönt att dom inte tog med nåt när jag pratade!

Jag och kompanjon åkte ner en sväng till Halmstad i helgen som va till Rikard, Koffan och Klas som va i Koffans sommarstuga, så vi va ute en sväng och gjorde Halmstad osäkert men jag va inte så värst på hugget så jag somnade visst lite i en fotölj=P hehe... men att vi hade kul i bilen, va vi sjöng och fulade oss! gillar dig kompanjon, du vet hur man släpper loss och flummar!!!

Lite bilder med som vanligt...

Här har vi en bulkabil=) Här är vi och lossar på Nybrohult...
image93


Åh Tuff jag älskar dig med...=P (lovar Tuff att jag inte ska ta din tuggtandborste,klarar mig fint utan...)
image94

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0