13 maj kort lägesrapport...=)

Ja jag ska försöka hinna skriva mer nån dag nu men här kommer lite iaf...

  • Nästan helt frisk igen nu endast lite envis förkylning kvar nu...
  • Började jobba lite smått förra veckan efter min dumma sjuka, kul att komma igång och ta hand om dom små kossorna=)
  • Inget lastbilsjobb än=( ska åka med foderbilen i morgon, sen får jag se..
  • Och sist men inte minst!! Nu är det äntligen offeciellt, våran lilla hemlis jag skrev om för ett tag sen=) Jag och Mickan var ju lite busiga och anmälde Hanna till Bonde söker fru och hon kom med!!!!=) Kommer att sändas nästa vecka på onsdag tror jag...SÅ kul, har varit jätte svårt att hålla tyst nu i över en månads tid=) Ska bli spännade att se om hon får några brev och hur sommaren utvecklas, så för guds skull skicka in lite brev vet ja så hon kommer med=)

Ja nu hinns det inte mer, nu väntar duschen och sängen=)

Kram och god natt!


Haha våra knasiga små katter, Spinna(svart och Tumla. Ni kanske kan gissa varför den ena heter just Tumla...
image91


Kommentarer
Postat av: Anna Jonasson

Hej min vän!!

Skönt att du mår bättre och att du börjat jobba! Bra jobbat med din vän Hanna. Synd bara att jag inte kan se programmet..

Har du tänkt mer på Landsmót!? Jag vill så gärna att du ska komma!!! Såååååå GÄRNA!!!!
Om du ska komma måste du boka flyg SNARAST för tiden rinner ut och fler och fler bokar.

Saknar dig min vän!

Kramar Anna

2008-05-17 @ 23:21:11
URL: http://annajonasson.blogg.se
Postat av: Tina

Vilka små monsterkatter ni har undrar var dom kommer ifrån

Postat av: brevskrivaren

hallå vet du om hanna fick en massa brev och valt ut några stiliga killar ännu för hon borde väl ha fått en massa brev så snäll o go som hon verka..



//En som skrev

2008-06-22 @ 01:00:48
Postat av: Monika

Ja du det kan jag tyvärr inte svara på...=P

2008-06-22 @ 19:22:13
URL: http://monikastrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0