9 mars

Ja då va det dags att skriva några rader igen då...Denna veckan har varit ganska lugn på händelser. Har gått i skolan och så har jag jobbat på eftermiddagarna, förutom i tisdags när jag va på styrelsemöte.

I fredags em åkte vi upp till stockholm. Mormor fyllde 90 i lördags så det va kalas=) Kul att träffa släktingar men jag är glad att jag inte bor närmre dom så man träffar dom oftare!!! För orka det...Nä tacka vet jag att gå ut och filosofera i stallet eller hehe åka lastbil en sväng=P

Har knappt hunnit rida alls denna veckan=( Gnuffes sår är lite bättre men som tur är har jag min underbara vän Ellinor som så glatt tar med honom som handhäst när matte är på jobbet, eller i huvudstaden=)

Igår när jag kom hem från sthlm så åkte jag direkt till Elli och Jonas (som också fyllde igår,fast inte 90 då, he he...). Plockade med Mickan på vägen också=) Hade jätte trevligt fastän jag va trött!! Vi halv tolv nånting kom Klas och hämtade oss och vi åkte in en sväng till krogen...Kul att träffa kändisar=) TACK för en trevlig kväll!! Speciellt till dig Mickan min vän=) Nu är det bara 6 dar kvar tills du får din gulliga lilla valp!!! Så kul ska det bli=)

Ja Anna det va väl inte så mkt mer jag kunde skriva om, händer inte så mkt här som det gör för dig på Island...Saknar dig=`(  Men snart så förhoppningsvis..=)

Kramar från Monkan

Tänkte lagt ut lite bilder men datorn strejkade=(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0