20 mars

Dålig med mina inlägg det är jag...

Allt rullar på som vanligt i skolan och på jobbet mm, håller på att försöka komma på vad jag vill göra sen när jag är klar med utbildningen. Får helt enkelt se vad det blir! Kul är det iaf=) Kommer sakna det sen när jag inte går där längre...=`(

Va och hämtade Mikaela och hennes lilla flat-valp i Falköping i tisdags. SÅÅÅ J#%&A SÖÖÖT!!  Vill också ha!!

Annars har det väl inte hänt så väldans mkt för min del, går i skolan, jobbar, rider och umgås med vänner=) Bilen och tellen är lagade så nu funkar det igen iaf. Och inte ska jag klaga för det för det finns dom som inte har det ens hälften så bra som jag har det just nu så jag ska vara tyst!

Tråkig är jag ja vet men så är det.

Over and out


Lite bilder med som vanligt...
image70 Lilla söta Vilda



image71 Snygg stil...=)

image72 Vilda smakar på grodan..


Kommentarer
Postat av: mickan

Vilda är sötast..

Saknar dig min vän, vill ut & festa. Ha en bra helg!

Kramar om

2008-03-21 @ 16:16:50
URL: http://melander88.blogg.se
Postat av: monika svarar

ja det är hon defenitivt!!!

Saknar dig också=`( Hade du varit hemma nu hade du och vilda kunnat komma hit till elli för vi ska äta potatisgratäng nu.

Men den 25:e smäller det=)

Ha det bäst!!

2008-03-21 @ 17:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0