8 Juni

Glad, sur, ledsen, gråter, ensam, gapskrattar, totalt vansinnig, glad, sällskapssjuk, överlycklig med livet och helt lam!

Vilken j¤%&a period jag e inne i! Har varit helt störd i evighet känns det som! Snacka om att va knasig! Humöret svänger ju fortare än en mygga och jag vet inte varför men det är mina konstiga sommarfasoner. Näe får helt enkelt ta och skärpa till mig nu för det här går inte längre!

Hoppas det finns biljetter kvar för då ska jag åka till min goa vän Anna på Island=) Det kanske kan hjälpa att åka iväg och byta miljö lite och bara ha kul?!

Och sen har jag börjat fundera på hur det ska gå nu när jag ska köra natt? Vem ska jag ringa till när jag har tråkigt? Vem e vaken då? Alla jag känner jobbar ju på dagarna och e normala och sover på natten. Får väl ha allsång med mig själv och hur kul e det på en skala? Ja ja får väl gå ett tag..

Nästa helg ska jag ju bjuda på smörgåstårta, vet inte hur många som kommer än och jag vet inte ens om jag orkar baka men nu får det bli så...

Men ärligt hör hur jag låter!!! Nu får jag skärpa mig! Jag tjatar ju alltid om min j#¤%a smörgåstårta och jag tycker det är jättekul att laga mat å sånt och bjuda sina vänner på, speciellt när man får fina kommentarer efteråt och ska jag va ärlig e jag väl inte helt kass på att laga mat men sen är det de där med ork och lust! Men det kanske blir bra nu då om jag sitter i en lastbil på nätterna och e lite sällskapssjuk för då kommer jag ju tycka det är jättekul när alla kommer på lördag=)

Japp får bli ändring på det här nu!

Kommentarer
Postat av: Lina

Hi hi!

Ser att du är lika "drabbad" av www.designadinblogg.se som jag! Man blir helt fast, vill bara testa allt på en gång! Själv är jag ganska nöjd nu, men har lite småsaker kvar att göra.

Lycka till!

2008-06-08 @ 18:05:16
URL: http://linahallberg.blogg.se/
Postat av: Monika svarar

Ja jag kan inte sluta! Får se va som blir av det hela=)

2008-06-08 @ 18:58:19
URL: http://monikastrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0