11 juni

Äntligen igång med jobbandet! Åkte första gången själv till Lidköping och lastade och det kunde väl inte gått så mkt bättre=) Så nu hoppas jag att chefen fattat att jag inte är helt bakom flötet=P

Ska iväg nu ikväll igen och det går knappt beskriva vilket gott jobb! Får sitta i sin lastbil och lyssna på bra musik eller sitta och tjata i fonen! Det tråkigaste e ju när det blir för sent för att prata i fon men det ordnade jag igår med att ha lite disco i bilen, haha såg nog rätt kul ut för dom som mötte mig men ser jag ut som jag bryr mig?? Ha !

Ska försöka komma ihåg att ta lite kort ikväll, kan va kul att ha sen. Att det är något man är dålig på att göra, kommer alltid på det i efterhand att visst ja, jag tänkte ju jag skulle tagit kort! Synd att man inte kan ladda över bilder från sitt huvud till datorn lr nåt! Skulle va himla praktiskt inte sant?

Snygg himmel över Bäckalyckan=)




Kommentarer
Postat av: Anna Jonasson

Hej Monika min!



Kul att du skriver mer nu! Ja kommer du väl till Island så ordnar sig allt!!



Nu håller vi tummarna för snót så du får skrika dig hes på LM!!



Hörs snart.



Kramar Anna

2008-06-12 @ 01:49:39
Postat av: Monika

Japp jag håller tummarna och jag längtar efter att komma till Island och min goa vän!!

2008-06-12 @ 13:55:28
URL: http://monikastrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0