25 januari

Jaha då var första skolveckan slut..Har inte hänt så mkt mer än att vi har haft teori och tittat lite på ett busschassi för att se var olika komponenter sitter...Vill börja köra NU!! Men det blir troligtvis inte förrän vecka 6=( Sitter mest och pluggar trafikregler och sånt nu, och hjälp va fort man glömmer!! Va ju bara 2,5 år sen jag tog körkort men mkt nytt och mkt glömt...! Bra med ny genomgång! Kommer nog tänka mig för väldigt mkt mer om när jag kör lastbil sen än vad jag gör i bilen, där går allt mest av sig självt.

Annars har inte så mkt annat hänt denna veckan har ridit lite grann och inga större händelser har hänt. Har gått bra..Jobbade en sväng i ons em och ska ut dit ikväll med=( Hade hellre varit hemma och slappat. Hade behövts för jag, Ellie, Emmelie & Filip va mer än nådigt trötta och flummiga på hemresan idag!! Asgarvade mest hela vägen. Kul har vi ihop=) Och tur är väl det...!

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Anna Jonasson

Hade gærna med varit med och fnissat lite.. Men æh jag ær ju pa Island istællet... hihi

Du kommer bli lastbils drottningen sen!

Kramis

2008-01-25 @ 22:13:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0