15 januari

Då va jag tillbaka hemma efter två dagar hos Annica, Kul kul..känns nästan som på gymnasietiden då vi praktiskt taget gjorde allt tillsammans..

Ellinor och jonas är på lanzarote just nu så jag håller på och leta reda på var hennes hund, Tuff, är...har lovat att ta hand om honom lite när dom är borta, hennes mamma svarar inte bara så det är lite svårt att hämta en hund som jag inte vet var han är...! ska bli roligt gillar den hunden, knasig är han=)

var på jobbet i morse och när jag kom in i ungdjurslagårn så hittade jag en nyfödd kalv i rännan, Skitig va bara förnamnet=( stackars liten! såg nog väldigt roligt ut när jag skulle dra upp den för jag hade inga stövlar på mig så jag fick stå och balansera på kanten. Lätt när kalven sprattlar hej vilt med benen, stor va han också. Men efter lite slit så fick jag in honom i en box så nu ligger han skönt i halmen=)

Nu ska jag bege mig ut till stallet, Annica kommer och rider en sväng Tuff skulle bli hitskjusad nu med så det blir som vanligt på ridturerna att man ska sitta och skrika på den gule som brukar lyckas springa bort..=)  Nehe nu måste jag springa..Vem vet kanske skriver lite mer ikväll?!

ha´re
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0