8 februari Zorbas dag

Denna dag ägnar jag mina tankar och tårar till våran underbara Zorba. Just denna dag för ett år sen så tog hon ett kliv in i Trapplanda. Vackra fina Zorba..Man är ju alltid självisk och gråter och tycker VARFÖR? Men i detta fall ska man bara vara glad för att hon fick bli 34 (!!!) år och hade levt ett bra liv.

Tänkte återkomma med lite historier om denna underbara varelse i morgon..Men här har ni lite fina bilder på henne iaf=)
image26

image27


image28
Lägg märke till min lilla kalufs i hörnet med...va ett tag sen man va så liten och satt och tittade fascinerat på hästarna!

Många kramar till dig Zorba och TACK för att du lärde mig så mycket, hoppas du har det bra i din hästhimmel.
Jag älskar dig!!

Kommentarer
Postat av: Anna Jonasson

Vill ge en hælsning till Zorba!!

Sen.. Monika!? Du ser ut att vara kung bakom ratten pa en lastbil, det komer ga væl för dig det ær jag hundra procent sæker pa!!

Blev ju ingen tævlingför mig.. men det blir till næsta helg istællet, förmodligen pa is =)

Hoppas du vill komma och hælsa pa mig hær pa ön!!

Kramar Anna

2008-02-08 @ 22:46:54
URL: http://[email protected]
Postat av: Lina

Så fint att ha upplevt en häst som Zobra. Förstår att du saknar henne för hon måste ju alltid funnits där. Glädjs åt allt ni haft tillsammans...sörj henne inte. Hon har det bra nu också...

2008-02-08 @ 22:51:06
URL: http://linahallberg,logg.se
Postat av: Monika

Ja jag glädjs väldigt mycket åt att ha kännt en sådan häst..

Va tråkigt att det inte blev nån tävling men hoppas det blir av nästa vecka då!

Japp jag är kungen jag=) Självklart vill jag komma till öa och hälsa på!!!
Kram

2008-02-09 @ 09:33:04
URL: http://monikastrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0