5 februari

Idag alla mina vänner har jag för första gången i mitt liv KÖRT LASTBIL=) Så j&%¤a ROLIGT! Vi fick prova på flera olika bilar och åkte även med en av lärarna en runda ute på vägarna kring ttc...Efter lunchen fick vi köra en bana som lärarna byggde upp. Den bestod av ett antal koner som vi skulle köra slalom runt och sen tre rätt smala portar med "sidförflyttning"  (Den mittersta stod ungefär två meter åt höger om dom andra). Till sist skulle man backa in mellan lite koner och parkera.

Det va rätt klurigt i början innan man visste var man hade bilen men sen gick det riktigt bra faktiskt=) När jag tyckte att jag hade kläm på det hela så frågade jag en av lärana vad jag skulle göra då sa han:
-Vänd på det hela och backa runt..
Mitt uttryck:
-Eh =S 
-Nej då det kommer gå så bra så, kom igen nu så knäcker du alla killar när du klarar det först av alla på kursen..
-Hehe mmm skulle väl va för det då=)

Och som jag knäckte dom!!!Hrm ja om det är okej att jag skryter lite...Jag backade först slalomen och sen nästa varv backade jag runt hela banan(!!!) Gissa om jag va nöjd sen! Då började ju alla killar också backa men det gick inte lika bra för dom när dom skulle visa att dom kunde med och blev stressade. dDom fick med sig koner och fick köra fram och börja om och så...hehe=) Sen tog jag en vända till och sen när jag tittade på lärarna så stod alla tre och gjorde vågen=) Totalt överlycklig Monika, eh JAAAA!!

När vi skulle köra in så stannade jag till vid lärarna och skulle prata om lite grejer och sen sa jag:
-Det va väl en rätt bra premiär va med tanke på att jag knappt aldrig suttit i en lastbil innan va??
Svaret:
-RÄTT BRA?! Du är ju galen det kunde väl inte bli så mkt bättre!!!

Hahaha sen drygade vi oss lite och sen åkte jag och parkerade och luftade bromsarna och så...Jag som bara ville att jag inte skulle va sämst(Hatar det då e jag hellre näst sämst bara jag inte är sämst!!) Men idag va ja ju absolut inte sämst=) Snarare tvärtom!!

Så det var skönt att få skryta av sig lite..Vem vet på måndag kanske allt går åt skogen när vi kör, men just nu lever jag på det här ett tag=)

Jaha hade tänkt lägga ut lite bilder från dagen men hittar inte nån sladd så det får bli i morrn när jag är hemma igen...

På em idag så va jag och hämtade Mikaela vid tåget och sen va vi ute och red med mamma och Ellie. Alla hästarna fick följa med, jag hade gnuffe som handhäst..Det gick bra men det hann mörkna innan vi va hemma=(

Sen fick vi stressa till tåget och jag hann slänga i mig en halv semla när hon hade hunnit med. Ja och nu sitter jag här vid Ellies dator och hon är i köket och lagar mat...
 
Ha det så bra!

Kram kram

image19Mina (tjocka) pojkar=)

image21Fin sommar bild på min bäbis...

Kommentarer
Postat av: Anna

HAHAHAHA det dær hade jag velat se!
Men vet du vad!? Jag visste redan att du skulle vara kung pa det dær, för det ær verkligen din grej. Det bara lyser skicklighet om dig! Grattis vænnen!! Stolt över dig!!!

Kramar Anna

2008-02-05 @ 21:54:45
URL: http://annajonasson.blogg.se
Postat av: monika

Haha mmm jag är helnöjd!! Och TACK så mkt=)

2008-02-06 @ 07:31:04
URL: http://monikastrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0