26 februari

Ja det har väl inte hänt sådär överdrivet mkt dom här dagarna.

Varit i skolan, gjorde service på en lastbil i måndags och i dag har vi haft teori och pratat om lastvikter och annat kul...hrm!

I morgon ska vi köra=) Ska väl kanske svänga förbi och hämta lite bilder av Klas med.. Lunne våran lärare frågade om han hade några bilder sen dom va i Lettland, vilket han hade. Så det är väl bäst han får dom snart så han blir nöjd!! Tänkte jag kunde föreslå att vi kunde ta lastbilen dit så slipper jag betala bränslet=) Hihi!

Orkar inte skriva mer... 
Tack och hej leverpastej!

Kommentarer
Postat av: Anna

det hænder alltid en massa konstiga saker för dig pa dagarna.. Man blir ju orolig för dig. Var försiktig Monika!
Uj va jag skrattade nær jag læste om nær de skadade dig i vardagsrummet.. jag hade dött! hihi
Fina ælsklingar du har!!!

Kramar

2008-02-27 @ 21:43:10
URL: http://annajonasson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0