2 december

Regn regn regn!
Inget annat än bara regn hela tiden! Är trött på det nu=(  Vill att det ska bli kallt nu så det fryser i marken så man slipper all lera överallt! Fast iofs så vill jag ju inte att det ska komma för mkt snö för det är inte så jätte skojsigt att vara ute i snö med lastbilen...

Vill ju ha lite skapigt väder nu för mkt ridning blir det ju inte nu om man inte måste..Tråkigt! ville ju komma igång med träningen nu igen men jag sover ju nästan hela dagarna och när man väl vaknar så är det spöregn eller så ska man tillbaks till jobbet! Jag vet att jag är lite lat med det för det är ju bara att klä på sig kläder men hittar inte min lust någonstans=( Vill hitta den nu igen för det är ju så kul när hästen och en själv är i topptrimm!

Nehe nu ska jag snart ut med lastbilen i regnet och hoppas det inte blir snöstorm=P haha..

None

Kommentarer
Postat av: Anna

Jihoooo Monika!! Du är tillbax!!



Ja försöka hitta motivationen. Jag och Kristall tränar för fullt och nästa kurs vill jag ha dig och Gnuffe med!



Åker till banan på torsdag, vid 14 tiden! Du kan ju komma med!?!?!?



Tänk om vi kunde ut och tävla tillsammans, gå kurser, rida på långturer i sommar... Massor att kul att göra. Jag har ju en fungerande häst nu =P



Kram Min Vän

2008-12-09 @ 14:03:59
URL: http://annajonasson.blogg.se/
Postat av: Monika svarar

Ja när är nästa kurs då? Tors får jag nog kolla på lite närmre vet ju inte när jag börjar på eftermiddagarna, är lite surt!



Ja det det skulle vara skitkul, jag får ta och boka upp dig för lite lektioner nu då så du kan sparka igång oss..!



Kramar!

2008-12-09 @ 16:56:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0