17 april

Igår kom mitt C-kort på posten=) Så nu kan jag ut och köra lastbil själv!! Väntar nu bara på CE som dom skickade in uppgifter om igår så det kommer nog snart med. Ska upp till vägverket och ta kort nån dag så jag får ut det riktiga kortet sen=)

Idag ska jag åka med foderbilen igen men idag ska jag väl köra lite för idag har jag en skylt med, fast har vi bara bil behövs ju inte det=)

Hästarna fick skor nu i veckan så nu ska det bli lite ordning igen=)

I tisdags var jag i skolan så då fick jag och två till hänga med Krusing och hämta en stor grävmaskin som skulle flyttas från ett ställe till ett annat, skitroligt va det men jag är sur över att jag glömde ta kort=(

Igår hade vi säkerhet på väg, tråkigt va det men nu kan jag jobba utmed vägar upp till 100 timmar om jag vill, skulle det bli mer så måste jag gå en kurs till men det tror jag inte jag ska...

Nu ska jag dra mig ut till stallet och rida lite innan jag ska åka lastbil, blir sen körning idag men det får gå ändå. Imorgon ska vi köra halkbana med lastbil=) så kul ska det bli!!!!

Hej svej

Kommentarer
Postat av: Anna

Snart kanske du får köra på Daniels grävmaskin!?!?! Hihi

2008-04-22 @ 23:08:49
URL: http://annajonasson.blogg.se
Postat av: Monika svarar på din förra kommentar

Inte omöjligt=)

2008-04-23 @ 07:02:38
URL: http://monikastrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0