12 April, vart tog våren vägen??

Ja vaknade nyss och tittar ut och hoppades att det var solsken men nej, SNÖ???!!!

Åhh jag blir så trött! Vill inte ha det nu!!!

Och vi som skulle på auktion idag, eller ja Jonny ringde igår och undrade om jag ville hänga med och jag sa att det kunde väl va kul för jag har aldrig varit på auktion innan. Klas sa att det skulle va fint väder idag och att han skulle hänga med också om vädret va fint men som sagt nej det var det inte!

Ja känner ju inte direkt heller för det idag så jag får väl vänta ett tag till innan jag blir av med min auktionsoskuld=P 

Vart tog våren vägen??
image37

Kommentarer
Postat av: Anna

Hehe vi har vår och snö på samma gång!!! Ne det är snö på bergen men nere i dalen hos oss där är det strålande solsken, 10 grader och fågelkvitter. UNDERBARA ISLAND ;)

2008-04-12 @ 13:41:15
URL: http://annajonasson.blogg.se
Postat av: Monika

Mmm skulle varit där nu hör jag...

Vi åkte till auktionen idag iaf men det var inte kul för det illsnöade och va asblött överallt=( Vi gav upp ganska fort och åkte och åt istället...

2008-04-12 @ 16:16:47
URL: http://monikastrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0